Monday, June 27, 2011

intesab of my new novel to PASE AYENA TO MY FATHER MIRZA SULTAN BAIG



انتساب

میں اپنی یہ کتاب اپنے والد صاحب، مرزا سلطان بیگ کے نام کرتا ہوں جنھوں نے ایک ایسے ملک لائف انشورنس سے پیسے کما کے اپنے نو بچے پالے جہاں پے مولوی انشورنس کو حرام قرار دیتے ہیں لیکن وہ اپنی لائف انشورنس پالیسی ضرور لیتے ہیں جو کروڑوں میں ہوتی ہے ۔جنھیں پاکستانی تعلیمی نظام پے اعتبار نہیں اس لیئے اپنے بچوں کو امریکہ پڑھنے بھیجتے ہیں۔
میرے علم میں اضافے کرنے میں جہاں تعلیمی اداروں، اساتذہ اور کتابوں کا ہاتھ وہاں میرے والد صاحب کی شخصیت کا بھی گہرا اثر ہے۔میں ان دنوں سکول میں پڑھتا تھا جب میرے والد صاحب نے مجھے انگریزی زبان کے ایسے الفاظ سے متعارف کروایا جن سے میں نابلد تھا۔ جیسے scenario, kleidoscop,fotofinish, extempore وغیرہ۔ اس کے علاوہ ریاضی میں انہوں نے مجھے ایک لفظ متعارف کروایا جو مجھے ہمیشہ کام آیا (BODMAS) اب یہ بوڈماس کیا ہوتا ہے۔ (bracket, of, division, multiplicaiton, addition and substraction) جن لوگوں نے سکول میں بریکٹوں والے سوال حل کیئے ہیں ان کو فوراً سمجھ آجائے گی۔

سرفراز بیگ

No comments:

Post a Comment