Saturday, August 31, 2013

mera mehboob, achi lagti hay, sarfraz baigمیرا محبوب، اچھی لگتی ہے، سرفراز بیگ




میرا محبوب

راستوں پے چلتے چلتے
اک سایہ میرے اندر سے نکلا
دیکھ کے گھبرایا میں
میرا محبوب
سورج پے غصہ آیا
میرے محبوب کا وجود
میرے اندر سے نکالا کیوں
آئینہ دیکھتے ہوئے
اک چہرہ میرے اندر سے نکلا
دیکھ کے گھبرایا میں
میرا محبوب
آئینے پے غصہ آیا
میرے محبوب کا چہرہ
میرے اندر سے نکالا کیوں
قلم سے لکھتے ہوئے
اک غزل میرے قلم سے نکلی
دیکھ کے گھبرایا میں
میرا محبوب
شاعری پے غصہ آیا
میری غزل کو
میرے اندر سے نکالا کیوں
موسموں کو دیکھ کر
اک بہار میرے اندر سے نکلی
دیکھ کے گھبرایامیں
میرا محبوب
موسموں پے غصہ آیا
میری بہار کو
میرے اندر سے نکالا کیوں
آسماں کو دیکھتے دیکھتے
اک چاند میرے اندر سے نکلا
دیکھ کے گھبرایا میں
میرا محبوب
آسماں پے غصہ آیا
میرے چاند کو
میرے اندر سے نکالا کیوں
جنت میں قدم رکھتے ہی
اک اپسراء کو
میرے اندر سے نکالا کیوں
خیالوں میں کھوئے
اک خیال میرے اندر سے نکلا
دیکھ کے گھبرایا میں
میرا محبوب
خیال پے غصہ آیا
میرے محبوب کے خیال کو
میرے اندر سے نکالا کیوں
خوابوں میں کھوئے ہوئے
اک خواب میرے اندر سے نکلا
دیکھ کے گھبرایا میں
میرا محبوب
خوابوں پے غصہ آیا
میرے محبوب کے خواب کو
میرے اندر سے نکالا کیوں
شبِ فراق میں
اک وصال میرے اندر سے نکلا
دیکھ کے گھبرایا میں
میرا محبوب
وصال پے غصہ آیا
میرے محبوب کے فراق کو
میرے اندر سے نکالا کیوں

سرفراز بیگ ۱۹۹۷۔۱۱۔۱۵ لنڈن

No comments:

Post a Comment